הוראה באקדמיה - גליון 3

שםפירוט
דבר העורכת אורחת
חלק א': מהערכה לשם ציון להערכה לשם למידה
הערכה לקידום הלמידה באקדמיה, מנוחה בירנבוים
מעבר למשוב: פיתוח יכולות הסטודנטים בהערכה מורכבת, D. Royce Sadler
הערכה לקידום הכוונה עצמית בלמידה: שימוש בטכנולוגיות למידה לשיפור ההישגים של סטודנטים בשנת הלימודים הראשונה, David Nicol
"המרצה נתנה לנו עין שלישית": מטלת ביצוע ככלי להערכה לשם למידה, עפרה ענבר
אסטרטגיית הוראה המבוססת על הערכת ביצועי מטלות הסטודנטים בקורס אקדמי על פי מודל SWOT, רחל כהן
הערכת למידה של סטודנטים בקורס אקדמי, מיה קאליר-מירב ואילת ברעם-צברי
שימוש בקליקרים להערכה מעצבת במהלך השיעור, נירה חטיבה
"זה לא הוגן!" הקשר בין מידת השיתוף בתהליך ההערכה לבין שביעות רצון הסטודנטים מההערכה, עדי לוי-ורד
חלק ב': בזכות השילוב: הערכה מעצבת והערכה מסכמת - כך ילכו השניים יחדיו
רשמים מהמציאות של הערכת הסטודנטים בקורסים אקדמיים, נירה חטיבה
הערכה מיטבית בהשכלה הגבוהה: אתגרים והצעות לשיפור, צור קרליץ וענת בן-סימון
אגרון מונחים
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>