הוראה באקדמיה - גליון 7

שםפירוט
דבר העורכת
חלק א': שיטות הוראה וקידומן באמצעות טכנולוגיה
למידה מדיון אקדמי — מסוקרטס ועד הפורום המקוון, יורם קלמן
למידה שיתופית מקוונת באקדמיה, מירי שינפלד
למידה מבוססת פרויקטים בהשכלה הגבוהה: יתרונות ואתגרים, טכנולוגיות ושיטות הטמעה, רז שפייזר
למידת גילוי והאופנים שבהם הטכנולוגיה נרתמת לטובת הצלחתה, מיכל שודל ויוחאי עופרן
חלק ב': הכיתה ההפוכה
כיתה הפוכה בהוראה באקדמיה — סיכום של ספרות בין-לאומית, נירה חטיבה
כיתה הפוכה — הזדמנות שנייה להצלחה בקורס ולמניעת נשירה, אסף פרידלר
כיתה הפוכה עם עבודה בקבוצות על מטלות הבית — שינוי רדיקלי בחוויית ההוראה, דן ריטר
כיתה הפוכה — פיתוח פרויקט קבוצתי בשימוש בקורס מוק בין-לאומי, דיויד שוורץ (תרגום על ידי קרן גולדפרד)
כיתה הפוכה — למידה והעמקה בחומר בקורסי מבוא רבי-משתתפים, דובי וייס
כיתה הפוכה — שימוש חלקי במודל למתן עזרה אישית וללמידת תכנים מתקדמים, לילך גל ואלעד שגב
כיתה הפוכה — נקודת המבט של סטודנטים, תמי זייפרט
כיתה הפוכה מבוססת מוק מושקע, יישום בקורסים רבי-משתתפים — כל אחד צריך מנהיג, יובל שרייבמן
כיתה הפוכה — סיכום מאפיינים של שונות במודלים השונים, נירה חטיבה
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive