הוראה באקדמיה - גליון 4

שםפירוט
דבר העורכת
חלק א': קורסי מוּק: מיזמים והשלכותיהם על עתיד ההשכלה הגבוהה
Coursera : מה אנו למדים מחינוך מקוון? דפנה קולר
OpenupEd - מיזם קורסי המוּק האירופי, יורם קלמן
מדוע קורסי המוק משבשים חדשנות? אלי נועם
המרוץ לתחתית - מודלים עסקיים של השכלה גבוהה בחינם, יורם קלמן
איך נדע שהצלחנו? שפה, כלים ומדדים לאתגרי ההערכה והפיתוח של קורסי המוּק, שיזף רפאלי
חלק ב': הוראה ולמידה בקורסי מוק
אקדמיה מקוונת באוניברסיטה העברית - התנסות ראשונית, אורנה קופרמן
גישת הכיתה ההפוכה כמנוף לשינוי - ממונולוג לדיאלוג בהוראה ובלמידה, דניאל לוין ואביגיל ברזילי
להיות מורה בקורסי מוּק, דינה פריאלניק, דניאל חיימוביץ ועודד ליפשיץ
סוגיות בפיתוח קורסי מוּק: אתגרים והזדמנויות, מירי ברק, עביר ותד, מיטל שגב וחוסאם חאיק
חלק ג': העשרה
פנים אל פנים בהוראה - מכתמים בדעה אחרת, ערן שר
מיהם המשתמשים בקורסי המוּק בעולם? תוצאות סקר, שמחה אבוגוס
סטטיסטיקות מ Courssera, אוקטובר 2013
על בחירת המינוח בעברית ל MOOCs לשימוש בחוברת זו, נירה חטיבה
תרומת קורסי מוּק למדינות מתפתחות: המקרה של הודו, שמחה אבוגוס
חלק ד': סקירה כללית
הצונאמי של קורסי המוּק: האם יביאו למהפכה כוללת של ההוראה, הלמידה ומוסדות החינוך הגבוה? נירה חטיבה
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive