הוראה באקדמיה - גליון 6

שםפירוט
דבר העורכת
אגרון למונחים המרכזיים בגיליון זה
חלק א': שילוב טכנולוגיות בנות-זמננו בהוראה אקדמית
למה ואיך לשלב טכנולוגיות בנות-זמננו בהוראה באקדמיה? נירה חטיבה
ארבע רמות לשילוב טכנולוגיה בהוראה באקדמיה, Mike Truong
איך לקדם הוראה המשלבת טכנולוגיה: מה (עוד) צריך לעשות? שמחה אבוגוס ורוני לידור
חלק ב': שילוב טכנולוגיה ניידת בהוראה אקדמית
שילוב טכנולוגיה ניידת בהוראה בהשכלה הגבוהה: פוטנציאל, לקחים ומודלים ליישום, ארנון הרשקוביץ ואלונה פורקוש
נא לפתוח טלפונים - שימוש בטלפונים חכמים בהוראה אקדמית, חגית מישר-טל
שימוש בטלפון חכם לעריכת בחנים בשיעור ולקידום הקריאה לקראת השיעור, אהוד רביב
חלק ג': שילוב אמצעי מדיה חברתיים בהוראה אקדמית
יישומי מדיה דיגיטלית ורשתות חברתיות בהוראה ובלמידה, תמי זייפרט
התועלת שבשילוב אמצעי מדיה חברתית בהוראה בכיתה, Darin Jerke
הבלוג כגשר בין המחקר להוראה במערכת ההשכלה הגבוהה, ליאת ביברמן-שלו
חלק ד': שונות
תרגול בקורסים במקצועות מדעיים בשימוש בתוכנה ייעודית, תמר רז-נחום
לגעת בידע: מדוע עלינו לשמר את השימוש בנייר בהשכלה הגבוהה? דוד לוין
בניית סילבוס חזותי מעוצב, Christopher Clark
איך לשלב בהוראה אמצעים של ה"מדיה החדשה", Mike Truong
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive